تاریخ اسلام عصر پیامبر (ص)

قیمت اصلی 1,495,000 ریال بود.قیمت فعلی 1,196,000 ریال است.

ناموجود

این کتاب ترجمه و خلاصه ای از مجموعه سه جلدی «موسوعة التاریخ الاسلامی» است که به قلم آیت الله محمد هادی یوسفی غروی به رشته تحریر در آماده است. جلدهای بعدی درباره تاریخ ائمه اطهار است که به تدریج منتشر خواهد شد.

مؤلف در این اثر با رویکرد علمی و مبنا قرار دادن قرآن کریم به عنوان مهم ترین و متقن ترین منبع به تحقیق و تحلیل تاریخ اسلام و ارائه چهره واقعی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله پرداخته و به بسیاری از شبهات در مورد اسلام و شخصیت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله پاسخ علمی و مستند داده است.

فصول این کتاب عبارتند از: نگاهی به حوادث و تاریخ قبل از اسلام، زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله تا قبل از بعثت، بعثت، اعلان دعوت عمومی، هجرت اول، هجرت به طائف، بیعت عقبه و انتشار اسلام در مدینه، مهم ترین حوادث سال اول هجری، مهم ترین حوادث سال دوم هجری، مهم ترین حوادث سال سوم هجری، مهم ترین حوادث سال چهارم هجری، مهم ترین حوادث سال پنجم هجری، مهم ترین حوادث سال ششم هجری، مهم ترین حوادث سال هفتم هجری، مهم ترین حوادث سال هشتم هجری، مهم ترین حوادث سال نهم هجری، مهم ترین حوادث سال دهم هجری، مهم ترین حوادث سال یازدهم هجری.

جلدشومیز
زبانفارسی
تعداد صفحه824
قطعوزیری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاریخ اسلام عصر پیامبر (ص)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *