|
|
سایر

دیدار رییس و اعضای هیات امنا و هیات علمی موسسه مجمع الفکرالاسلامی با مقام معظم رهبری

دیدار رییس و اعضای هیات امنا و هیات علمی موسسه مجمع الفکرالاسلامی و برخی از مجموعه های تحت اشراف حضرت آیه الله اراکی با مقام معظم رهبری

به گزارش روابط عمومی موسسه مجمع الفکرالاسلامی، در این دیدار که در تاریخ 14 آبان 97 برگزار شد، حضرت آیه الله اراکی به عنوان رییس هیات امنای مجمع الفکرالاسلامی به بیان برخی از فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در طول 31 سال گذشته موسسه؛ از جمله موسوعه السنه الشریفه، موسوعه فقهیه المیسره، موسوعه مولفی الامامیه، موسوعه التاریخ الاسلامی پرداختند. ایشان در ادامه توضیحی پیرامون فعالیت های پژوهشگاه فقه نظام ارائه دادند.

در ادامه مقام معظم رهبری با ابراز خرسندی و قدردانی از زحمات 31 ساله موسسه مجمع الفکرالاسلامی، این مجموعه را مرکزی با برکت دانستند و فرمودند: قم به اینگونه مراکز نیاز داشت که الحمدلله چنین مجموعه هایی با موضوعات گوناگون در قم به وجود آمده است.

حضرت آیه الله خامنه ای در ادامه خطاب به اعضاء موسسه مجمع الفکر الاسلامی فرمودند : دیروز کارهای شما را دیدم ، کار شما به حمدالله کار پر رونقی است، کار شیخ و کار موسوعه هر دوی اینها خیلی خوب بود . این کار را با جدیت دنبال کنید.

رهبر انقلاب تلاش برای تولید علم در زمینه های مرتبط با فقه نظام و فقه مضاف را مهم دانسته و فرمودند : این کار را بدون اغماض دنبال کنید، این کار از کارهای با ارزشی است که از شما به یادگار می ماند .

ایشان در پایان خطاب به مسئولین و اعضاء هیئت علمی مراکز تحت اشراف حضرت آیت الله اراکی فرمودند :

صمیمانه از همه آقایان به خصوص جنابعالی(آیه الله اراکی)که مدیریت پیگیرانه داشتید ممنوم.

پیش از این دیدار مقام معظم رهبری از نمایشگاه آثار مجمع الفکر الاسلامی دیدن فرمودند . در این بازدید حجه الاسلام و المسلمین رفیع مدیرعامل موسسه توضیحات کافی را در خصوص آثار مجموعه، محضر رهبر انقلاب معروض داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.